Pyssel och plugg plus lite hockey!

Vad kan vara bättre än att äta frukost på balkongen i strålande sol?! :)
Hur skönt som helst. Inte vill man gå in när himlen är klarblå och solen värmer som om de e sommar på riktigt!
Tog med mig skissblocket och satte på mig bikinin för att göra lite nytta i solen.
Gjorde några skisser och kände att de fick räcka, de e ju faktiskt lördag! :P
Drog fram korsordstidningen istället och njöt i solen. Bar ut blomlådan och krukorna som jag planterade om solroserna och krassen i igår. Hoppas dom tar sig, såg lite ledsna ut imorse när jag bar ut dom.
Blev lite rastlös efter att bara ha suttit i solen en stund. Fram med skurhink och en liten svamp, dags att göra rent balkongräcket där algerna helt tagit över. Gjorde halva innan hockeyn satte igång och nu syns de iaf  att räcket inte ska va grönt!! haha

Käkade nyss en mumsig sallad med pappas dressing! Gott med kall mat när de e så varmt ute! :)

Glömde skryta över mina fynd från helgen sist. Bizz och jag var ju och shoppade loss i lördags för en vecka sen. Hittade först ett par leggings på Stadium för 60 spänn på rea, sen vart det ett par skit snygga byxor för en hundring på Carlings (lite högre kostymaktiga) och till sist en klänning från BikBok för ynka 49,50!! :D Mycket nöjd, har använt leggingsen mycket denna vecka, byxorna fick va med på premiärtur på stan igår och klänningen fick stuffa loss på dansgolvet på Goa förra lördagen och igår på grillkväll! :D

1-1 var ju lite onödigt! Mycket bättre om Sverige håller nollan, slipper man bli så nervös! haha
Hoppas vi går till final och vinner hela skiten!! Jag håller tummarna iaf!! :P

Tjipp och hej leverpastej!


Försöker vara duktig...



Min lilla odling :)


Nu syns knappt Sohlbergsfabriken längre för alla gröna träd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0