Tjipp o hej!

Ojsan hoppsan. Nu var de ett tag sen. Vad har hänt?? Allt och ingenting!

Absolut Gotland för 2 helger sen! Hur jävla kul som helst. Synd bara att Gotland hade bestämt sig för att vara täckt av ett disigt moln hela helgen. Men skoj hade vi! :D GRIS:arna rockade!

I helgen var Bizzen här på besök över långhelgen! :D
Blev en riktig tjejmys helg med lite filmmys, bastu, taco-kväll, lekar på baracken och utgång på stan. Mycket lyckat!

Har lyckats plocka undan bilbanan till sist. Hade blivit en fin liten dammtuss bana under med diverse skräp, mycket jordnötter och popcorn smulor!! haha

Kände mig mäkta stolt i måndags när jag tog tag i hemtentan och skrev så att pennan blödde hela dagen!
Nu har vi dragit igång ett nyt projekt i skolan med ett jättespännande material som heter DuraPulp. Det är typ en blandning av cellulosa och plast... ser lite ut som äggkartong när man formpressat de och kan få en riktigt sjysst yta på om man varmpressar de, ser mer ut som plast då. E tydligen helt nerbrytbart eftersom det är en "naturlig" plast. Rätt häftigt tycker jag.

Har dragit på mig nån monster nackspärr igen!! Usch, känner mig som värsta roboten. Hade nackspärr för inte så många veckor sen... tror de var precis innan lr efter gotland. Så man e ju inte så sugen på en gång till! Fast å andra sidan, när e man sugen på nackspärr??! Hehe
Ska ta och bädda ner mig i sängen med en bok och smörja in nacken med linement!

Go Sverige Go!! Semifinal here we come!! :D

Tjipp o hej, leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0