Vilken kanonhelg! :D

Party party hela helgen lång!
Nu blir de nog inge mer party innan midsommar, pengarna sviker. hehe
Martina och Daniel kom upp i fredags och då blev det Tunntömning på Kåren för hela slanten. Sjukt mycket folk, om man ville dansa så fick man mer stå och hoppa i takt med alla andra med armarna längs sidorna som en liten sill! haha
Höll mig hyfsat lugn, kände att det var ett smart drag om jag skulle orka med lördagen också.
Upp och brunsch-handla på Ica på lördagsförmiddagen och sen blev de mums-mumsig frukost.
Iväg ner på stan, förbi på bolaget pch bunkra lite inför dagen och kvällen.
Landade på Baracken vid 14 med hamburgare och korv. Tände grillen och sen vart det god lunch.
Till slut slutade det regna och en speed-runda brännboll utspelades! :D
Dags för sittning och partaj på baracken hela kvällen och en bit in på natten. Riktigt bra drag med en grym DJ! :D

Vaknade vid 8 av att en unge stod och skrek på pappa utanför min ytterdörr och plingade på typ 30000 gånger!
Gick och öppnade och tittade ut på en smått förvånad unge som konstaterade att jag inte var hans pappa! Pappan var en trappa upp tydligen! haha

Har fördrivit dagen med att ha lite ont i huvudet, druckit päronsaft på balkongen i solen, stekt pannkakor och ätit pannkakor! :D haha
Strax blir det innebandy, sista gången innan sommaren! :(

Tjipp tjopp! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0