Hoppsan!

Oj vilken myshelg!
God mat och efterrätt plus mys i soffan framför Idol i fredags.
Lördagen bjöd på loppis med Vickan och Malin. Fyndade ett litet sideboard för 25kr på Röda Korset och en liten lampfot i mässing på erikshjälpen för 45kr. Mycket fina! :)
Sen vart det gymet och ta med mumsig middag från sushistället bredvid friskis & svettis nere på stan. Lite vin och till sist lite glass satte pricken över i:et. Vin är gott! :D
Nya favoriten:
http://systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=6266&Butik=0&SokStrangar=
Passar mycket bra till: ALLT! Haha

Söndag: Ut till stallet och en tur i skogen bland alla älgjägare. Lr INTE! Mötte en läskig barnvagn istället och två VITA stenar! Jag säger då de!! Uscha uscha! Haha. Mycket mysig tur. Hem till tvätten och titta på Indiana Jones! :D

Ny vecka idag. Känns bra! Ska vara hemskt effektiv denna vecka. Har dock inte börjat jättebra... men men. Blir nog bättre imorrn! hehe :P

Kycklinggrytan står och puttrar på spisen och luktar förskräckligt gott! "Råkade" stoppa i mig några godisar innan. Vet inte var dom kom ifrån, plötsligt låg dom bara i min mun. Och det vore ju oartigt att spotta ut!! haha

Köpte ett par skitsnygga skor igår på Tradera. :P


Verkligen ett par vinterskor! :P
Äsch, skor behöver man ju alltid. Man kan ju inte gå barfota!

Dags för mat och sen lite innebandy!
Sen ska jag cykla och krama på min Daniel! :D

Tjipp tjopp på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0