Premiär!

Har äntligen varit ut till stallet igen och denna gång kommit ihåg att ta med mig kameran hem! Haha
Var ut till stallet senast för 2 veckor sen och precis innan jag cyklade dit var jag på expert och köpte en ny kamera. Men så klart lyckas jag glömma den i stallet. hehe. Så den har legat där och väntat på mig. :)
Lite synd, hade velat ha den här när Elin var här. Så vi kunde tagit lite roliga kort på oss, som två chilipeppars vi var när vi gick på TexMex-sittningen! Såg helkul ut!! :D

Men igår cyklade jag iaf ut till hästarna och konstaterade inte bara att kameran låg kvar utan också att det var sista gången i år jag tar cykeln. Börjar blir lite för kallt för att cykla så långt. Plus att det tar sån tid och det blir ju mörkt så tidigt nu. :S
Här är lite premiärbilder, såklart på hästarna. :D Tur att de var riktigt fint höstväder!







Vad händer annars? Inte så mycket, skolan rullar på. Kan knappt fatt att halva oktober snart gått!
Daniel fyllde år i fredags! Vart en mycket trevlig helg med svärföräldrar på besök, restaurangbesök och tacokväll. Mums, mums och mums! :D

Köpte tyg på Åhléns förra veckan och har nu lyckats sy och sätta upp nya gardiner i vardagsrum/köket. Mycket fint! Ångrar att jag inte köpte mer tyg bara, dom blev lite tunna... tyvärr. Men nöjd ändå! :)



Fint diskberg vid sidan va??! haha. Fast de e faktiskt ren disk, tro de lr ej! :)

Dags för en dusch och sen "Lite sällskap" på kanal5! :D

Tjipp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0