Så vara det ny vecka

Helgen spenderades i Södertälje hemma hos familjen.
Daniel följde med och fick se hur tokstan ser ut. Det var riktigt kul att få visa var man kommer ifrån, hur man vuxit upp och så. Nu kanske han förstår bättre varför jag är som jag är! haha :P
Närå, men jag tror faktiskt man lär sig väldigt mycket av en person genom att träffa familj och hälsa på hemma hos den.

Igår var det måndag, ny vecka och dags att köra igång med skolan ordentligt. Båda projekten börjar närma sig sluttampen och det finns alltid hur mycket som helst man kan göra.
Dock är inte riktigt motivationen på topp. Känner mig skitseg och trött. Kommer liksom inte vidare med nåt! Blä!


Idag är/var det tisdag. Fick lite gjort i skolan. Kanske inte lika mycket som jag borde, men ändå... något vart gjort! :)
Drog iväg till gymet när jag tyckte att jag slitit tillräckligt. Mycket skönt att låta musklerna få jobba lite och skaka av sig prestationsångesten och aggressionerna! :D

Imorrn e de onsdag. Lektion hela dagen. GRIS-möte kl.16, sen iväg till baracken på Ove-invigning.
Efter det vankas hallon och rabarberpaj, Shutter Island och välbehövligt mys med Daniel. :D

Sen e det torsdag, dags för mellanredovisning i skolan, bra att man har lite att visa. Får väl se vad dom säger, men det blir skönt att få lite feedback. Dags för SMG-möte och sen lite innebandy. :)

Och efter torsdag kommer fredag! Veckorna bara flyger fram! What to do? What to do?? :P

Var och handlade på ICA idag och hittade några jätteroliga dekorationspumpor! Kunde inte låta bli att köpa dom. hehe. Dom hamnade på en liten silverbricka med mina gula ljuslyktor. Blev lite höstmysigt tycker jag. :)



tjipp o hej på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0