Bästa onsdagen!

Igår gick inget riktigt som jag hade tänkt mig.
Och innebandyn va nästan ett skämt. Märks att man inte spelat på en månad. Brukar ju inte va så bra annars, men igår tog jag nog knappt en enda boll! haha.

Men idag, idaaaaag!
Idag har jag fått en hel massa gjort och det har gått toppen.
Har kommit på hur jag ska göra mina prototyper på ett bra sätt. Typ, allt kan man ju inte lösa... hehe
Även om man inte tycker att man rör på sig så mycket i verkstaden,
så blir man ju sjukt trött i kroppen efter en dag!
Kände att mina ben, rygg och armar var trötta när jag hoppade upp på cykeln mot rådhuset och bussen.
Fullt på bussen som vanligt på eftermiddagarna.
Klev av utanför stallet och då tittar solen fram bakom några moln. Underbart!! :D
Träningen med lillahästen och sedan scitzofrenhästen.
Gick finfint med lillhästen. Hon galopperade på fint när jag longerade och travade på och var duktigt koncentrerad sedan när jag red.
Sciztofrenhästen var också duktig förutom några tokryck och ett kalasstort bocksprång i galoppen där det kändes som om jag flög flera meter ovanför hästen! haha. Men jag landade i sadeln med hjälmen duktigt ner i pannan! hehe
Försökte ta lite fina kort på scitzofrenihästen efter. Han stod still säkert 1/2 sekund! haha




Filuren!

Dagens och gårdagens prototypbygge:






Framåt går det! :)
Imorrn ska jag hacka ut munnen på de andra. De e den jobbigaste delen, de e så smalt!

Nu ska jag provsmaka kakorna som jag bakade nyss.
Blev hallongrottor med kakao i. :)

Tjipp o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0