Bra början på veckan

Igår var det måndag. Klockan ringde vid 8 och 8.30 satt jag på cykeln mot ICA för att veckohandla. Skulle inte va i skolan förrän 10 och kände att jag inte skulle orka åka och handla på kvällen när alla andra 100'000 också ska handla. Det var skönt, nästan inga i butiken och jag proppade korgen full.
Mycket badrumsgrejer som va slut. Dyrt vart de... :(
Men men, bara nästa vecka kvar innan mer pengar trillar in.
Längtar verkligen tills man har ett jobb och slipper snåla sista veckan. Jobba!! :D

Sedan var de dags att cykla iväg till skolan för programmöte och sedan måla lite lermodeller, laborera med färgsättning i photoshop och sedan spendera några timmar i verkstaden. Vid 19 drog jag mig nöjd hemåt efter att ha mumsat i mig en middagsmatlåda i skolan någon timme tidigare.

Idag har jag spenderat hela dagen i verkstaden och funderat på ett antal olika lösningar på mina små gubbar.
Får se om de blir nå bra av allt. haha
Imorrn ska väl hela dagen också spenderas i den lilla hålan med rasp, fil, sandpapper och lim i högsta hugg.
Får se fram emot att jag ska ut till stallet imorrn eftermiddag/kväll. :)

Snart dags för innebandy!
Var jättetaggad igår och imorse. Sen blev det kallt ute och jag kom hem och åt. Nu e jag jätteseg! hehe
Men jag SKA pallra mig iväg! :P

Nu blire uppdatera lite GRIS-saker och kolla Simpsons.



Skepp o hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0