Soooool! :)

Tänk vad skönt det kan vara med lite sol.
Att bara få sitta i solen och mest göra ingenting.
Äta lite kakor och dricka saft. Ta en glass, dricka öl, äta god mat, dricka vin. :)
Livet e fint hemma hos kära mor och far.
Det gör inte ens något att jag har behövt göra lite skolarbete, skriva lite på rapporten och slipa på gubbarna.
Gubbslipningen har gjorts i trädgården i solstolen medan solen skiner ner på en. Wonderfull! :)

Mamma har börjat påta i trädgården och pappa sätter in fönsterlås på alla husets fönster. Nu kan minsann ingen bryta sig in! Inte för att nån gjort de tidigare... Men ifall nån tok skulle få för sig nåt! haha
Jag har fått ärva mammas racercykel! Nu jäklar ska det cyklas! Träna, träna, träna!!! :D
Och så ska jag köpa mig ett par inlines. Så jag kan köra stakåkning och öva inför nästa års halvvasa! :)
Är dock lite avundsjuk på mammas nya racercykel. Mighty fine!!
Sååååå fin!! Vill också ha! Skulle kunna ha den hemma, inne bara ståendes och vara fin! haha :D




Påskblommor??

Nu ska vi ner på stan och shoppa! Bolaget först!! :)

Tjipp o hej leverpastej
Glad Påsk förresten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0