Tisdag hela veckan

Oj, vad bra jag var på att hålla det uppdaterat här! haha

Idag är det tisdag, fast nu e den snart slut.
Har faktiskt fått en del gjort idag. Lite nya skisser och 2 små skissmodeller blev det också till slut.
Tog racercykeln och trampade mig till Willys för veckohandling. Mycket grönt och fint slank ner i korgen! Mums!

Igår strax innan 16 tittade jag ut och upptäckte att det var strålande sol och alla gråa moln försvunnit. Ridtarmen började genast rycka och jag bestämde mig för att jag nog iaf inte skulle få speciellt mycket mer gjort på skolan. Så Fredrik och jag drog iväg till bussen, med ett kort stopp på McDonalds för 2 cheeseburgare till middag och sen iväg till stallet. Spontantur i skogen med Morris och Ulla. Gladare hästar var det länge sedan jag såg! :D

Imorrn blir det nog också en "spontantur" om det inte är alltför dåligt väder. Trist när det regnar hela tiden, som i söndags. Det är så skönt att det är ljust så himla länge nu, så man kan göra eftermiddags/kvällsturer. :)
Det var inte många veckor sedan det såg ut så här när man var på väg hem från stallet runt middagstid.



Dagens skissande och skissmodellerande resulterade i 2 små figurer. Jag kan inte låta bli att tycka om dom. Hehe



Dags för mys framför tv:n! Cougar town ikväll! :D

Tjipp och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0