Zzzzzzz

För trött för att orka skriva nå idag. Egentligen!
Kakorna jag bakade igår blev goda. Det går alltså att baka Hallongrottor med kakao istället för marsanpulver. :D

Skola och verkstad från 9.30-15.00
Solen sken, satt ute och åt lunch. Hur mysigt som helst.
Ridtarmen började rycka alltför mycket!

Tog 15.20 bussen till stallet. Blev en tur på Herr Morris. Hur pigg som helst!
Jag har redan nästan träningsvärk! hehe
Ska ut imorrn också! :D Älskar!
Det är min terapi, för att jag ska orka med det sista i skolan.
Verkar funka toppen än så läge! haha.

Oh Nooooo! Missade Mr. Sunshine på tv idag! Och förra veckan också! Hoppas det finns kvar på playkanalen ett tag till. Jättemysigt och rolig serie med Matthew Perry från vänner. :) Han har så skönt min- och kroppspråk! hehe



Jättetrött i kroppen!
Så nu ska jag krypa ner i sängen och kanske lösa lite korsord, om jag orkar hålla i det. ;)
Sen sova.
Zzzzzzzzzzzz......

Sov gott på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0