Produktionsteknik: CHECK!! Semester: CHECK! :)

Fy fan vad skönt!
Har äntligen fått arslet ur vagnen och gjort klart produktionstekniken.
Så no more kompletteringar från utbildningen!
Ska skicka in det till berörd lärare och sedan är det bara hoppas han rättar snabbt när skolan börjar!
Så att jag kan hämta ut mitt examensbevis!!!! YEEEEAH!!
Äntligen, det man kämpat för i 3 år!
FÖR JAG HAR TAGIT EXAMEN, snart! hahaa :D

Har sista snutten kvar på sommarkursen jag läst.
Och packat ner halva lägenheten.
Allt känns så bra nu! Loving the life! :D

Här kommer lite semesterbilder :)


Finaste Bizzen! :D Snart e vi grannar igen!


Det blev så rolig skugga, kunde inte låte bli att dra fram kameran!


I Ljusdal ute på flotten med gänget!


3 generationer Åsberg! :)


Jarse Ost, självbetjäning! Kändes lagom skumt att mötes av en lapp där det står:
"Var så god välj önskad ost i kyldisken.
Växelpengar finns i lilla burken i fönstret ifall det behövs.
Lägg pengarna i den lilla lådan på väggen!
Tack för besöket och välkommen åter!" Haha :D


På Lill-Babs Kaffär i Järvsö! Bästa rostbiffsmackan ever!




Här kan man ju tänka sig att stanna ett tag! :)


Och här med! :P Så fint vid Gryttjen!

Dags att fira dagens bravader med en Denise-kebab!
Tjipp tjopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0