Städnmani på hög nivå!

Nu börjar det närma sig!
Flyttlasset går om en månad. Men jag ska vara färdigstädad och nerpackad om 3 veckor när min semester slutar. Så att jag följande helg kan rejsa hit till Gävle med flyttbil och bara packa in och torka golven!

Idag har jag pluggat lite. Med betoning på lite... hehe
Sedan har dagen spenderats i tvättstugan, källaren och rnesandes i garderoben.
Har redan packat ihop 4 kassar och en flyttlåda som ska till Röda Korset.
Men jag rensade också ut en massa kläder och skor som ja köpt och knappt använt, fråga mig inte varför.
Kom på tanken att det kanske kan vara så att någon av ens vänner kan vara intresserade innan jag ger bort det också till Röda Korset. Så de senaste 2 timmarna har jag fotat skor och skapat mig en lite hemsida där jag tänkt sälja de som knappt är använt. Får se hur de går... hehe. Kanske ingen som e intresserad och då får jag väl ge de till barnen i Afrika! :P

Här är den. Titta förbi vettja. Idag har jag bara lagt upp skorna, 10 par. Fattar inte var jag haft alla ståendes nånstans!!
Marias garderobsrensning

Tjipp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0