Fy för att blir sjuk

Igår kväll innan läggdags kände jag att nåt inte stämde.
Sen fylldes natten av evigt rullande fram och tillbaka, vakna varje timme och knas i kroppen.
Kan ju inte påstå att det var bättre när jag vaknade.
Ont i huvet, öm i kroppen, skum i halsen och febrig. USCH!!!

Med en kraftansträngning lyckades jag cykla hem från Daniel för att älsklingen ska slippa bli smittad mer än nödvändigt.
Dagen har ägnats åt att parkera arslet i soffan, kolla på film, äta vitlöksmackor, dricka juice, te och 3 liter vatten.
Plus några alvedon och halstabletter.

De e nice hur man känner att hela kroppen blir "pigg" när man tagit en alvedon.
Och så blir man glad och tror att man kanske håller på att blir frisk! Yeah, right!
Men jag känner mig riktigt duktig för att jag lyckats låta bli att somna.
Kanske man kan få en hel natts sömn inatt istället.... kanske.. ;)

Nu blire middag. Letade reda på en matlåda i frysen, skönt att slippa laga nåt. :)
Sedan är det bestämt dags för en till film och sen har klockan säkert blivit 21. Då borde man ju faktiskt få gå och lägga sig!! :D

Filmtips: Scott Pilgrim vs. The World
Riktigt rolig film! :D

Nu ska jag krya på mig med flera huskurer!

Tjipp o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0