Kontinuitet?!

Jajamensan! Här ska det hållas uppdateringar med jämna mellanrum!

Helt galet fint väder ute idag, var ut till stallet på förmiddagen och motionerade lilla hästen.
Hon var så duktig, stod helt blickstilla när jag hoppade upp och gick snällt över bommar efter några gångers protesterande. Kan knappast bli nöjdare med dagens övningar! :)

Lunch hos Daniel och lite Lego Indiana Jones spelande. Så himla kul spel!! Från 7 år! Känns bra! haha
Framflyttat GRIS-möte med alla goda styrelseGRISar och sen en solig promenad hem.

DÅ var det dags att börja plugga... typ 17isch... :S
Men jag måste säga att jag faktiskt fått lite gjort. Om inte annat strukturerat upp arbetet lite. Så nu vet jag vad jag ska göra kommande dagarna. hehe.


Min fina hög med böcker! :D

Middag: Stekt falukorv, kokt potatis och stuvad spenat! Mums! :D

Dagen Filmtips: 127 timmar
http://www.imdb.com/title/tt1542344/

Nu ska jag ta itu med det enorma diskberget som hotar min existens i köket! haha
Hann inte ta några bilder i stallet idag, vart helt plötsligt bråttom till bussen!
Det får bli nästa gång. :)

Tjingeling så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0