Nästan barmark

Nu är det inte långt kvar till våren!
Man riktigt känner det ute i luften, solen värmer och fåglarna är helt galna.
Jag längtar, jag längtar efter att slippa ta på sig ett ton kläder innan man kan kliva ut genom dörren.
Slänga på sig favoritsjalen och snygging-kavajen med med de nya stövletterna till! Mums! ;)

Dagens favoritlåt: Club Killers – Goin' Up The Country
Underbar! :D

Dagens shopping: Öl och cider på systemet och en lyckligt lottad semla från centralbageriet! :)
Säger bara en sak: MUMS!

Kan rekommendera 2st cider, för er som inte gillar alkoläsker och annat sötsliskigt, så finns det faktiskt hopp. I systemets ordinarie sortiment till och med. :P
Green Goblin och Westons Premium cider är mina nya ciderfavoriter tätt efter Strongbow och Sommersby.
Inte alls så söta och passar lika bra att bara dricka för sig eller till mat. :)
Ikväll ska jag prova Westons Organic Cider, hoppas den e minst lika god som westons andra.

Råkade förvilla mig från rapportskrivandet en kort stund och snubblade
över dessa underbara skor från Topshop! VILL HA!! :P
Varför tycker man att skor är så förbannat trevligt att ha väldigt mycket av???!
Det är ju jättejobbigt att knappt kunna gå in i en skoaffär utan att komma ut med ett par... haha ;)

Räknar dagarna tills jag hittar mig ett soft jobb och drar in en hyfsad lön och kan unna mig nåt skoj (skor). Haha
3 månader kvar av skola! Yeah!! :D

Dags att återvända till plugget och tvättstugan!


Fortsätter att drömma...

Tjipp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0