Snart påsk??!

haha! Här var det länge sen jag skrev nåt!
Snart kanske dags för Påsk om jag ska fortsätta vara så här dålig på att uppdatera! ;)

I söndags hittade jag 4 bortglömda julmustflaskor på Konsum som jag stolt köpte!
Ska spara dom och endast dricka vid högtidliga tillfällen! haha :P

Vad har hänt annars?
Inte mycket, skolan rullar på. Dags för examensarbete (C-uppsats) nu och det är alldeles för få veckor känner jag. 10 veckor för att skrapa ihop en undersökning och genomförande. Det här är ju något man vill ska bli bra! Det är ju trots allt de sista stora vi gör innan vi tar examen. :S
Men men, det blir säkert bra. Har skrivit lite på rapporten idag, svårt så här i början när man inte riktigt vet vad man ska ta reda på.

Jag har köpt en RIKTIG kamera. haha.
En digital systemkamera som har fått namnet Nikon d3100.
Så himla skoj! har dock inte hunnit ta jättemycket bilder, men idag var jag ut på en promenad i solen och då fick den lilla rackarn följa med!
Skåda mina underverk! ;) haha
Det blev ganska hyfsat iaf... måste dock ladda ner någon fil/grej så jag kan öppna raw-filerna... trist att behöva redigera jpeg-filer.. hehe.


Kvitto med kul ljusspel :)


Snart ingen snö kvar...


Aj, taggar! Fick mig några stick på vägen ut ur busken! hehe


Kardborrar! Hittade 2 i håret när jag tog av mig mössan hemma! haha


Snart kan man plocka bär i skogen.... snart... hehe

Ska försöka bli bättre på att hålla er uppdaterade här. :P
Dags att laga middag och sen iväg på innebandy! Imorrn åker kameran med ut till stallet, ska bli kul att försöka ta kort på en häst som aldrig vill stå still!

Tjipp o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0