Where did it go??

Förstår inte vart min motivation tagit vägen.
Har försökt peppa mig hela förmiddagen, men de e fan nästan hopplöst. Haha
Idag har jag ägnat mig åt att göra en funktionsanalys och skriva om 2 hjälpmedelsföretag.
Yeah, säkert 1/2 sida text... :S

Har fått lite annat gjort här hemma iaf.
Sorterat tvätten, diskat berget med disk som hotade all annan existens i köket och marinerat vildsvinssteken och slängt in den i ugnen.
Det är helt otroligt vad man kan få annars så tråkiga saker gjorda, när man inte vill/kan plugga.

Dagens album: The Who - Greatest Hits

Vad äter man till stek?
Bakpotatis?? Ris??
SÅS!!?? Haha

Nej, fokusera på plugget!
--5 sekunder senare--
"Hm, undrar om man kan göra juice av ärtor??"

Usch, dålig disciplin. Kanske ska köra ett litet träningspass för att peppa mig lite.. Kanske.. :P
Lr gå till affären, för att få lite luft och en promenad.

Skulle påbörjat min skissfas i måndags... och nu känns det inte ens som om jag e i närheten av att börja skissa.
Fast det bara är att greppa pennan och börja kluddra på pappret egegntligen.
Jag SKA göra det när jag kommer hem från affären, för det blir nog bestämt en promenad. Käkade lunch nyss och promenader brukar bota den värsta paltkåman! Hur stavas det egentligen?? Paltkåma alltså? Lr Paltkoma??? Haha



Köpte denna fina lilla radio på expert för några veckor sen!
Är lite kär i den! Den e så fin! hehe. :)

Dags att få nåt gjort! Mot ICA och bakpotatisarna! :D

Hej hopp i lingonskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0