Allt kan hända....eller?

What to do, what to do??
Ja, de kan man ju undra ibland.
Hela den här terminen har känts som ett enda stort moln av "de e lugnt, de fixar sig när skolan slutar!".
Men de e ju typ NU! Aaaaah!
Insåg idag att det faktiskt bara är 4 veckor kvar.
Vad gör man sen?? Vad borde man göra sen? Vad borde man INTE göra sen?? haha
Fast samtidigt som jag får lite panik och det känns skrämmande att det faktiskt är nu snart, så känns det också väldigt skönt. Skönt att kunna få göra nåt annat än att plugga. Skönt att kunna få bestämma lite över sitt liv igen. Skönt att kanske få ha ett liv igen!!! haha.

Idag var jag på en intervju på en hästgård i Upplands Väsby, hur fint ställe som helst! :)
Kändes som om det gick rätt bra, får väl se vad domen blir. hehe :P
Imorrn ska jag på en till intervju, denna gång på en stall i Grödinge. Ska bli spännande, kommer va där både fredag och lördag. :)
Så förhoppningsvis resulterar något av de i ett jobb. *Hoppas, hoppas, hoppas*
Vill så gärna!

Ex-jobbet.... what about it.
Inlämning av rapport: CHECK!
Sökt stipendie: CHECK!
Seminarie: CHECK!
Kvar att göra: lite kompletteringar. Ska göras nästa vecka.
Sedan kan följande bockas av..
Examensarbete 15 hp: CHECK! haha
Ska bli grymt skönt när allt e klart. :P
Här är de klara små gubbarna.
Voila! Mycket nöjd med resultatet måste jag säga... :)



Nu blire sova och vila upp sig inför imorrn.
Kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0