Barn gör som vuxna gör..

Har en duktig mamma som röjde undan de sista vinterkläderna och skorna hemma i helgen.
Blev lite inspirerad och gjorde samma sak när jag kom tillbaka hit till Gävle igår. Vinterjackor och skor åkte ner i källaren och lite sommarkläder och skor hämtades upp. En storstädning av badrummet blev det också och lite allmänt undanröjande av skit som bara låg framme och tog plats.
Min kära mor pratade också om att baka bullar...
Idag har jag bakat bullar! haha
Fast dom e till GRIS årsmöte på onsdag. Men någon degklutt har allt slunkit ner i lilla magen.
Dom blev riktigt bra, bullarna. Hoppas dom smakar lika gott. Hehe
Två varianter gjorde jag. Klassikern kanel- och kardemummabulle samt en nykomling (fast gammal hemma hos mor) med vaniljblandning i. :D



Tänkte att jag skulle börjat göra produktionstekniksuppgifterna som ligger kvar sen i höstas. Har gjort 1 uppgift iaf!
Sen kom allt roligt tvättande av kläder ivägen... haha ;)
Och sen var jag ju TVUNGEN att baka bullar! :P

Om någon timme ska jag trotsa det dåliga vädret och dra ut till stallet! :)
Tacosrester till lunch! MUMS!

Kram på er!
Special thanks to lilla mamma som e världens bästa mamma!! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0