Ordnat kaos...

Kan inte låta bli att tänka på allt som pågår runt i kring.
Med skola, skola som slutar, jobb som ska sökas, källare som ska rensas, fönster som ska tvättas... hehe
Vissa dagar känns det hopplöst, som om man aldrig kommer kunna få ett jobb och skolan aldrig kommer ta slut.
Och andra dagar känns det som om jag är oslagbar.
Men men, that's life.

Igår va jag på intervju på ett stall om en stalltjänst. Hur fint ställe som helst! Pick me, pick me! :P
Och idag har jag varit i ett annat stall och kollat läget. Angående en hästskötar-tjänst.
Fint stall och fina hästar och världens sötaste hund. :)
Ska följa med dom på tävling imorrn, de ska bli jättekul. Har ju inte varit iväg nå förr.
Jag vill också ha en jättefin häst som kan hoppa jättehögt. Eller gå jättefint i dressyren. :D



Dags att sova... ska upp kl.5 imorrn! :S
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0