Höst!

Så var det höst!
Och snart vinter...
Kallt
Mysigt
Raggsockor
Filtar
Tända ljus
Varm choklad
Filmmys
Dubbdäck
Lövhalka
Vantar
Frusen näsa
Blött
Långkalsonger


Var ute och promenerade med käraste sambon och bästaste Patricia i tisdags. Så här kommer lite höstbilder..













Annars då? Bilden går bra??
Jobbet?? Nja, kan jag väl inte påstå.
Fick veta i måndags att jag tillsammans med sisådär 200 andra visstidsanställda på Scania inte kommer få förlängd anställning. Anledning: världskris och Scania är tydligen inte imun! Trodde de ja!
Men men, inte mer med de. Känns lite snopet bara. Men är ju kvar till jul iaf.
Bara att jaga reda på ett nytt jobb. :P

Har kommit igång med träningen denna vecka. Började med lite aerobics i måndags med fokus på benen. Har knappt kunnat gå sen dess! Är man vältränad om man redan under träningspasset känner träningsvärken komma smygande??!! Hahaha. Idag känns de lite bättre iaf. Men grymt slut i vaderna. Så dagens pass vart ganska lugnt.
Imorrn blir de en tur till stallet. Kanske blir lite galopp i paddocken, hoppas på att vi e själva. Damen i fråga behöver lite svängrum när den snabbare gångarten ska tillämpas. Sist blev vi nästan attackerade av en konsumpåse och en ny volvo! :P

Dags för en dusch och sedan en liten nattmacka kanske.
Jag SKA gå och lägga mig tidigt idag...:S

Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0