Fiasko!

Dag 2 - Lunchfiaskot

Dagen började med en frukost bestående av 1 grapefrukt, lite te och citronvatten.
Hur ska detta gå, tänkte jag. Kommer ju va hungrig efter en halvtimme.
Chillade i soffan ett tag och googlade upp lite YinYoga övningar.
Har ett tag nu tänkt att jag ska börja göra lite yoga här hemma.
Och YinYoga passar mig bra tror jag. Det är lite som långsam stretching, man håller samma position i 2-5 min.
Så sagt och gjort, efter lite googlande, tog jag med mig några kuddar (kan behövas som stöd ibland) och datorn och låste in mig i gästrummet. På med lite mysmusik, typ pling-plong med havsbrus.. haha
Gjorde 7 övningar, tog ca 35 min.
Måste säga att jag inte är den smidigaste än. Lite som ett kylskåp. haha
Men de kommer nog. Ska försöka göra lite övningar varannan dag!



Så var det då dags för lunchen.... :S
På menyn stod biff med citronmarinerad broccoli och lite sallad till.
Biffen.... en ytterst skum bit.
Det var nog den segaste och konstigaste bit jag nånsin ätit. Fick typ slänga hälften! Blääää..
Men de var ju gott med sallad... haha :P

Nu väntar en liten promenad.
Längtar redan till middagen. hehe :)
Då blir det skinksallad och lite yoghurt med pumpafrön. Mums!!!!!



See ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0